ماسک مو مورفوس مدل Milk Therapy حجم 500 میلی لیتر

5,185,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 5692429 دسته:

توضیحات

ماسک مو شیر مورفوس مناسب موهای خشک و شکننده با حجمی معادل 250 میل محصولی منحصر به فرد از کشور ترکیه است. موهای خشک و شکننده را آبرسانی کرده و رطوبت آن را بازیابی می کند. غنی شده با شیر و سرشار از پروتئین بوده و جنبه درمانی و زیبایی را به طور یکجا به موها هدیه می دهد. با اتصال به قسمت های آسیب دیده مو و کراتیه آنها و نفوذ به ساختار داخلی فولیکول های مو سبب استحکام و بازسازی موها می شود.
ماسک مو برای موهای خشک حاوی شیر خامه ای Morfose با ایجاد لایه ی حفاظتی در تارهای مو به مراقبت از آن ها در مقابل عوامل آسیب زای محیطی می پردازد. با فرمولاسیون خاص و غنی شده با آمینو اسیدهای طبیعی لطافت، سرزندگی و صافی را به موهای شما هدیه می دهد. انواع ویتامین های مورد نیاز مو در این ماسک مو موجود می باشد که به ساختار کدر و بی روح مو سرزندگی و سلامتی دوباره می بخشد و با آبرسانی آن برای ترمیم ساختار موهای خشک و شکننده موثر واقع می شود.
از دیگر ویژگی ها و فاکتورهای مهم آن می توان به هیدراتاسیون موهای زبر و دارای الکتریسیته ساکن اشاره کرد که به صورت تخصصی و عمیق انجام شده و موها را صاف و یکدست می کند. بعد از اتوکشی، سشوار زدن و خشک کردن موها پس از استحمام دیگر شاهد موهایی درهم، وز، خشک و شکننده نخواهید بود.

حجم 500 میلی‌لیتر
شماره مجوز 690132421602
مشخصات ویژه دارای ویتامین
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
سازگار با موهای خشک
ویژگی‌ها مغذی
ویتامین‌های موجود E
حاوی پروتئین و ویتامین
سایر توضیحات مناسب موهای خشک و شکننده
مناسب استفاده در حمام
نیاز به آبکشی دارد
ترمیم قسمت های آسیب دیده مو
حاوی پروتئین شیر، کراتین و آمینو اسید
افزایش مقاومت موها
نرم و مرطوب کننده موها
شانه پذیری آسان موها
براق و درخشان کننده موها
آبرسانی و هیدراتاسیون مو
مرطوب کننده و تقویت کننده ساختار مو
بازسازی نقاط آسیب دیده